Jednym z problemów polskich firm na zagranicznych rynkach jest to, że nasze przedsiębiorstwa próbują działać w sposób intuicyjny. Tymczasem w celu unikania ryzyka potrzeba przede wszystkim wiedzy – solidnego rozpoznania sytuacji politycznej, gospodarczej i społecznej, a także uwarunkowań kulturowych w państwie interesującym daną firmę. Kluczowym elementem sukcesu jest również sytuacja w Polsce, ponieważ trudno będzie robić dobre interesy za granicą, jeśli nie będzie temu sprzyjał klimat w kraju – stwierdziła dr Małgorzata Bonikowska, Prezes CSM, podczas debaty „Eksport bez ograniczeń – jak utrzymać tempo wzrostu” w ramach Klubu Eksportera dziennika „Rzeczpospolita”.
Przeczytaj cały artykuł na łamach „Rzeczpospolitej” >>
Czytaj więcej na temat wydarzenia (1) >>
Czytaj więcej na temat wydarzenia (2) >>
Czytaj więcej na temat wydarzenia (3) >>
{phocadownload view=file|id=662|target=s}{phocadownload view=file|id=661|target=s}