W Chinach nie da się funkcjonować według schematów, do jakich jesteśmy przyzwyczajeni w Europie. Najpierw trzeba poznać ich zasady, w przeciwnym razie część naszych działań przyniesie odwrotne skutki. Liczy się cierpliwość, otwarcie na inną kulturę i chęć budowania długofalowych relacji. Polacy często są zbyt „zadaniowi” i nastawieni wyłącznie na biznes – powiedziała dr Małgorzata Bonikowska, Prezes CSM, podczas dyskusji o tym „jak wejść i zostać na największym rynku świata” w ramach konferencji „Go Global, Go China 2015”. Szczegółowa relacja z wydarzenia ukazała się na łamach „Rzeczpospolitej” w artykule Adama Woźniaka „Biznes w Chinach nie lubi niecierpliwych”.
Konferencja przygotowana przez MSZ i bank HSBC poprzedza wizytę Ministra Spraw Zagranicznych RP i polskich przedsiębiorców w Pekinie i Chengdu w dniach 16-19 czerwca.
Program debaty „Go Global, Go China 2015” >>
Zapraszamy do lektury całego artykułu z „Rzeczpospolitej”:
{phocadownload view=file|id=601|target=s}