Eugenia Sargina, kierownik projektów, analityk.

Specjalizacja: Ukraina, Rosja, obszar postradziecki.

Ukończyła kierunek prawa uzyskując I stopień (licencjat) w Państwowej Akademii Spraw Wewnętrznych Ukrainy w Kijowie. Stopień magistra (kierunek: stosunki międzynarodowe) uzyskała w Warszawie w Akademii Vistula.

Od 2018 roku jest związana z Fundacją Centrum Stosunków Międzynarodowych oraz ośrodkiem analiz i badań THINKTANK, gdzie pracuje jako analityk oraz kierownik projektów. W ciągu czterech ostatnich lat w ramach CSM oraz THINKTANK-u ponad współorganizowałam 35 konferencji offline i online, 4 spotkania prasowe, 3 gale wieczorne. Od 2020 roku w związku ze zmianą konsumpcji treści marketingowych podczas pandemii unowocześniła pracę fundacji CSM i THINKTANK-u wdrażając wideo content marketing. Montażystka ponad 200 wideo, wśród których są spotkania online, book talki, konferencje, debaty, spotkania eksperckie oraz filmiki promocyjne.

Współpracowała w tworzeniu wideo contentu również z takimi organizacjami jak Orange (przy konferencja „Miasteczko Myśli”), Digital University (konferencja „Masters&Robots”), Instytut Innowacji w Polityce w Wiedniu, Hong Kong Economic and Trade Office w Berlinie, Fundacja Konrada Adenauera.